Tietosuojaseloste

Voimassa 16.3.2024 lähtien

1. Rekisterinpitäjä
    Suomen Lapsi- ja Nuorisogynekologinen Yhdistys Slangy ry.
    c/o Slangyn Sihteeri
    Kristiina Rönö
    HUS, Lisääntymislääketieteen yksikkö
    PL 150
    00029 HUS
    kristiina.rono [ät] hus.fi
  2. Käsiteltävät henkilötiedot ja tietolähteet
    Slangy kerää yhdistyksen jäsenten henkilötiedot (Nimi, osoite, henkilötunnus, puhelinnumero, koulutus/ammatti sekä toimipaikka) jäseneksi liittymisen yhteydessä sekä jäsenen päivittäessä henkilötietojaan sähköpostin tai yhteydenottolomakkeen välityksellä.
  3. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus ja oikeudelliset perusteet
    Slangy käsittelee henkilötietoja yhdistyksen jäsenkirjeiden postitusta, muuta tiedottamista ja jäsenmaksujen laskuttamista varten.
    Säilytämme kirjeenvaihdon ja tositteet kirjanpitolain ja yhdistyslain mukaisesti.
  4. Henkilötietojen luovuttaminen
    Slangy ei luovuta jäsenten henkilötietoja kolmansille osapuolille mihinkään tarkoituksiin, poislukien toimivaltaisen viranomaisen lainsäädäntöön perustuva tiedonsaantioikeus.
  5. Rekisterin suojaus
    Henkilötiedot on suojattu asianmukaisesti hallinnollisin ja fyysisin keinoin. Ilmoitamme välittömästi jäsenille, mikäli näistä toimista huolimatta toteamme tietoturvaloukkauksen sivustomme ja rekisterimme salasanasuojauksista ja rajoitetuista käyttöoikeuksista huolimatta.
  6. Tietojen säilytysaika
    Noudatamme lakisääteisiä velvollisuuksiamme kaikkien keräämiemme tietojen säilyttämisajan suhteen. Tämän jälkeen poistamme tarpeettomat tiedon asiaankuuluvaa huolellisuutta noudattaen.
  7. Jäsenten oikeudet
    Slangyn jäsenellä on oikeus tarkistaa ja korjata omia henkilötietoja, sekä tehdä valitus viranomaiselle, mikäli jäsen katsoo tietojaan käsitellyn voimassaolevan tietosuojalainsäädännön vastaisesti.